You are here
Rejestracja
Medyczny Portal Informacyjny, w skrócie MPI, dostępny jest pod adresem https://mpi.io.gliwice.pl/mpi/app/#/login umożliwia internetową rejestrację wizyt
w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie Państwowym Instytucie Badawczym Oddziale w Gliwicach.
e-Rejestracja umożliwia pacjentowi:
W aplikacji e-Rejestracja pacjent ma możliwość zaplanowania wizyty do następujących poradni:
Ogólne zasady zapisu na wizytę:
w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej –Curie Państwowym Instytucie Badawczym Oddziale w Gliwicach.
e-Rejestracja umożliwia pacjentowi:
- Wgląd do dokumentacji medycznej z wizyt ambulatoryjnych oraz z leczenia szpitalnego.
- Wgląd do wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych wykonywanych w tut. Instytucie.
W aplikacji e-Rejestracja pacjent ma możliwość zaplanowania wizyty do następujących poradni:
- Poradni Onkologicznej
- Poradni Chirurgii Onkologicznej (wymagane skierowanie)
- Poradni Endokrynologicznej (wymagane skierowanie)
- Poradni Zwalczania Bólu i Medycyny Paliatywnej (wymagane skierowanie)
- Poradni Transplantacyjnej (wymagane skierowanie)
- Poradni Genetyki Onkologicznej i Diagnostyki Molekularnej (wymagane skierowanie)
Ogólne zasady zapisu na wizytę:
- Wybierając termin do Poradni Specjalistycznych NIO z prezentowanego planu wizyt wybieramy dogodną datę i godzinę wizyty.
- Poprzez system e-Rejestracji można się zarejestrować tylko na wybrane godziny pracy Poradni. W przypadku braku wolnych terminów w e-Rejestracji istnieje możliwość zarejestrowania wizyty poprzez Call Center (32) 278 88 88.
- W systemie możliwa jest rejestracja jednej wizyty dla danego pacjenta.
- W opisie poszczególnych gabinetów Poradni Specjalistycznych znajdują się szczegółowe informacje dotyczące warunków udzielenia świadczeń (określenie rodzaju wizyty: pierwszorazowa/kontrolna).
- Po potwierdzeniu terminu wizyty, proszę oczekiwać na ewentualny kontakt telefoniczny pracownika tut. Instytutu celem zweryfikowania oraz potwierdzenia rezerwacji terminu wizyty.
- W przypadku konieczności zmiany daty udzielenia świadczenia (np. z powodu nieobecność lekarza) termin zostanie ponownie ustalony przez pracownika NIO-PIB zgodnie z przepisami dotyczącymi prowadzenia list oczekujących.
- Pacjenci, którzy posiadają uprawnienia do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością, proszeni są o poinformowanie o tym fakcie pracownika Call Center (32) 278 88 88.
- Problemy związane z działaniem e-Rejestracji można zgłaszać pod numerem telefonu: (32) 278 81 05/ (32) 278 99 04 od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-14:30.